P2P připojení Dahua – snadný vzdálený přístup odkudkoli

Většina zařízení Dahua podporuje moderní technologii P2P (peer-to-peer), která umožňuje vzdálený přístup k zařízení nebo obrazu z kamery, a to i bez veřejné IP adresy. Připojení je realizováno přes cloudový server Dahua umístěný v Evropě. Samotný přenos dat (například videa) však probíhá přímo mezi vaší aplikací a zařízením Dahua.

Jak zprovoznit P2P připojení

Pro správné fungování stačí:

  • mít zařízení připojené k internetu,
  • správně nastavit IP adresu a výchozí bránu,
  • a zapnout funkci P2P v nastavení kamery.

Stav P2P zjistíte v menu: Nastavení > Síť > P2P (stav: „online“ nebo „offline“).


Řešení nejčastějších problémů při používání P2P

1) Zařízení zobrazuje „offline“

  • Restartujte zařízení a aktualizujte firmware.
  • Pokud problém přetrvává, pokračujte dalším bodem.

2) Ověření připojení k internetu

  • V nastavení zařízení zvolte Údržba > Síť > Test.
  • Otestujte připojení pomocí zadání internetové adresy.
  • Pokud zařízení nemá přístup k síti, zkontrolujte DNS a připojení dle dalšího bodu.

3) Kontrola DNS nastavení

  • Preferované DNS je 8.8.8.8 (Google). Pokud vaše síť toto DNS blokuje, použijte DNS od svého poskytovatele internetu.
  • Zkontrolujte, že jsou na routeru otevřené UDP porty. Pokud je třeba, ověřte nastavení přímo u svého poskytovatele internetu.

4) Kontrola času v zařízení

  • Ujistěte se, že je v zařízení nastaven správný místní čas.

5) Ověření registrace zařízení

  • Ověřte registraci pomocí CGI příkazu (přizpůsobte IP adrese vašeho zařízení):

    http://IP_adresa_zařízení/cgi-bin/configManager.cgi?action=getConfig&name=VSP_PaaS
    
  • Pokud výsledek není „www.easy4ipcloud.com“, obnovte tovární nastavení nebo nastavte správnou adresu.

  • Pokud je hodnota „Enable“ nastavena na „false“, změňte ji na „true“ a zařízení restartujte.

6) Otevřené porty

  • Na vašem i poskytovatelském routeru musí být otevřeny porty:
    • UDP 0–65535 (slouží pro přímé P2P spojení)
    • TCP 9116, 9118, 12367, 12366, 12337

Problémy s přidáním zařízení do SmartPSS Lite nebo DMSS

  • SmartPSS Lite zařízení vidí online, ale nelze jej přidat:
    Aktualizujte SmartPSS Lite na nejnovější verzi, ověřte, že nedochází ke konfliktu adres a zkontrolujte nastavení brány a DNS dle výše uvedeného postupu.

  • Zařízení je online, ale nelze jej přidat do DMSS:
    1. Pokud jste aktualizovali firmware z verze 2018 nebo starší, proveďte tovární nastavení. 2. Pokud se zobrazuje chyba konfigurace SN (sériového čísla), zkontrolujte SN ve webovém prohlížeči (klávesa F12), případně jej opravte pomocí sériového kabelu. 3. Restartujte mobilní telefon a ověřte, že používáte nejnovější verzi DMSS. 4. Pokud není zapnut vedlejší stream, přepněte v aplikaci na hlavní stream. 5. Zkontrolujte správnost zadaných hesel v DMSS. 6. Pokud je zapnuto RTSP přes TLS a používáte starší DMSS, aktualizujte aplikaci nebo tuto funkci vypněte v nastavení zařízení:
    Nastavení > Zabezpečení > Šifrování A/V > RTSP přes TLS 7. Pokud vidíte zařízení v DMSS online, ale nefunguje videostream, snižte hodnotu MTU:
    Podrobnosti o zařízení > Vzdálená konfigurace > Upravit MTU 8. Pokud stále nelze zařízení přidat, zkuste jej přidat ručně pomocí sériového čísla (SN) místo QR kódu.

  • P2P zobrazuje neúspěšné ověření:
    Ujistěte se, že je firmware aktuální a případně proveďte tovární nastavení.


Pokud si s nastavením P2P přesto nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat – poradíme vám s nastavením i řešením konkrétního problému.

Záznamy nebyly nalezeny...